درحال بارگذاری ....
به مد روز خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : فال روزانه (3) شنبه 6 آبان 1393

فال روزانه (3) شنبه 6 آبان 1393

تاریخ ارسال پست:
سه شنبه 06 آبان 1393
نویسنده:
alfastar
تعداد بازدید:
617

فال روزانه (3) شنبه 6 آبان 1393

فال متولدین فروردین

فال متولدین فروردین:

عاشقانه

كليد موفقيت در دست توست. شرايط مي‌تواند چيزهايي را به نفع يا ضرر تو تغيير دهد اما در عين حال برنده نهايي تو هستي چون اراده تو بر شرايط غالب است.

اجتماعی

سلامتی

بايد ورزش را جدي گرفت و از مصرف چيزهايي كه سلامتي تو را تهديد مي‌كند جدا خودداري كرد.

اقتصادی

اشتباهات عده‌اي براي تو مشكل مالي درست كرده و تو نااميد و دلسرد شده‌اي. به جاي ناراحتي بايد با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهايشان بكني.

فال متولدین اردیبهشت

فال متولدین اردیبهشت:

عاشقانه

هميشه كارها بر يك روند نخواهند بود. به خصوص كه تو در شرايط فعلي، بعضي از پشتوانه‌هايت را از دست داده‌اي. خود را براي تغييرات عاطفي جديد آماده كن كه به زودي از راه مي‌رسد.

اجتماعی

كارهاي روزمره، خسته كننده خواهد بود. هر از گاهي بايد در آب راكد موجي انداخت تا حركت تازه‌اي پيدا كند. به ديگران كمك تا در روزهاي سخت تو را از ياد نبرند.

سلامتی

اقتصادی

برنامه‌هاي مالي تو همچنان پيش مي‌روند. جايي براي نگراني نيست. برآورد هزينه‌هايت بهتر است با بررسي و تحقيق باشد تا بعدا مشكلي برايت پيش نيايد.

فال متولدین خرداد

فال متولدین خرداد:

عاشقانه

به كسي كه نسبت به او شناخت كامل و دقيقي نداري نمي‌توان اعتماد كرد. بايد دوستي‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور كرد. رفاقتي كه از آزمون‌ها سالم عبور كرده باشد مثل چك تضمين شده است.

اجتماعی

مي‌تواني نامه‌اي براي يك دوست عزيز بفرستي. هرچند امروزه اين رسم برافتاده و جايش را به تماس تلفني و ايميل داده اما نوشتن يا خواندن يك نامه لذت ديگري دارد. هم تو را سرذوق مي‌آورد و هم دوستت را خوشحال مي‌كند.

سلامتی

اقتصادی

مسائل پيچيده و مهمي در امور مالي پيش مي‌آيد كه بايد نسبت به آنها كاملا هشيار باشي. توانايي و هوش اقتصادي تو هميشه زبان‌زد همگان است پس بايد در حد و اندازه‌ات ظاهر شوي.

فال متولدین تیر

فال متولدین تیر:

عاشقانه

همسر به تو احتياج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخيري كه براي او افتاده احتياج به محبت و توجه بيشتري دارد. بعضي مسائل كوچك را بايد با گذشت ناديده گرفت و رد شد.

اجتماعی

عوض كردن محل سكونت يا كار و ورود به يك خانه جديد مي‌تواند نشانه ورود به يك مرحله تازه باشد. بايد از گذشته‌ها به اندازه كافي درس آموخته و در آينده از آنها استفاده كرد.

سلامتی

سنگين مي‌آيي و مي‌روي. تحرك نداشتن بزرگترين نقطه ضعف توست. تن‌پروري و خوابيدن، روح آدمي را مي‌كشد. چون اسب جنگي بايد چابك و راهوار بود.

اقتصادی

گام‌هاي درست و حساب شده مفيد بوده و در پايان منافع زيادي خواهد داشت. جايي براي نگراني وجود ندارد چون مشكلي نيست كه از عهده حل آن برنيايي.

فال متولدین مرداد

فال متولدین مرداد:

عاشقانه

فرصتي به تو داده مي‌شود تا بتواني خطاهاي گذشته‌ات را تصحيح كني و دوباره دل او را بدست آوري. بايد از خطاهاي گذشته پند گرفت و به گونه‌اي عمل كرد كه هرگز ديگر تكرار نشود.

اجتماعی

اخبار خوشحال كننده و ديدارهاي سودمندي در انتظار توست. روش زندگيت را عوض كن تا از اين حالت تنش و التهاب خارج شوي. بايد به آينده‌ات اميدوار باشي.

سلامتی

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحليل مي‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با يك مشاور خوب و باتجربه مي‌تواند به تو كمك كند.

اقتصادی

هميشه اگر به مشكلات كوچك مالي توجه نكني تبديل به غول بزرگي خواهد شد. براي جلوگيري و مقابله با اين غول بزرگ بايد حوصله به خرج داد و با تلاش و كوشش مسائل را حل كرد.

فال متولدین شهریور

فال متولدین شهریور:

عاشقانه

زماني رسيده كه مي‌تواني يك نفس عميق بكشي و مطمئن باشي كه به زودي به خواسته و آرزويت مي‌رسي.

اجتماعی

سلامتی

اقتصادی

موقعيت اقتصادي تو در حال حاضر خوب است پس سعي كن درست و به موقع خرج كني. بايد سعي كني از موقعيت‌هاي كاري يا تحصيلي پيش رويت به خوبي استفاده كني تا هميشه وضعيت مالي‌ات خوب و تضمين شده باشد.

فال متولدین مهر

فال متولدین مهر:

عاشقانه

مهم اين است كه از يك خطا عبور كرده و آن را جبران كني. هيچ كس نيست كه در زندگي خود دچار اشتباهات كوچك يا بزرگ نشده باشد. پشيماني تنها كافي نخواهد بود.

اجتماعی

سلامتی

اقتصادی

براي تغيير اوضاع مالي بايد دست به ريسك بزني. گاهي اوقات تمايل داري دست به تجربه‌هايي بزني اما هميشه وسوسه‌ها و ترديدها مانع مي‌شود. بايد اين وسوسه‌ها را از خود دور كني و با جرات و جسارت و البته با فكر وارد كار شوي.

فال متولدین آبان

فال متولدین آبان:

عاشقانه

تا حدود 9 روز ديگر در بهترين روزهاي عشق و عاطفه بسر مي‌بري. چنانچه در اين ايام تغييري ايجاد شود بسيار تاثيرگذار خواهد بود. به اطرافيان خود به خوبي بنگر. احساس مي‌كني كه بيش از پيش مورد توجه واقع مي‌شوي.

اجتماعی

گوش كردن به موزيك، بهترين راه وقت گذراني پيشنهادي ما براي امروز توست.

سلامتی

شايد بهتر باشد كمي سرخ‌كردني و پختني را از برنامه‌ي غذايي روزانه‌ات حذف كني و با خام‌خواري يا خوردن ميوه و سبزيجات سلامتي‌ات را تضمين كني. اين فقط يك پيشنهاد است.

اقتصادی

اگر به فكر پيشنهاد براي اضافه كردن حقوق يا تغيير شغل هستي روز بسيار مناسبي است.

فال متولدین آذر

فال متولدین آذر:

عاشقانه

با فردي آشنا مي‌شوي كه براي تو شانس خواهد آورد. البته معناي اين خبر اين نيست كه از اين پس بايد چشم و گوش بسته مطيع و تابع او باشي. بلكه مي‌توان با كمك او به اهداف خوبي رسيد.

اجتماعی

نااميد و مايوس نباش. به زودي خبري خوشحال كننده مي‌رسد و درمي‌يابي كه نمي‌توان با نااميدي به هيچ موفقيتي دست يافت. پس ياس و افسردگي رو از پنجره بنداز بيرون!!!

سلامتی

مصرف دخانيات يا قهوه و كافئين به ميزان زياد آسيب‌هاي زيادي را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعاليت‌هاي جسمي، بدني سالم و تندرست داشته باشي. جواني و شادابي خود را تقويت كن تا در كارها موفق گردي.

اقتصادی

وضعيت مالي تو خوب است و جايي براي نگراني نيست. بايد از اسراف و تبذير جلوگيري كرد و همچنان ميانه‌رو بود. وقتي درآمد تو دو برابر شد آنوقت مي‌توان حساب تازه‌اي باز كرد.

فال متولدین دی

فال متولدین دی:

عاشقانه

بعضي عشق‌ها آتشين اما كم‌عمق و سطحي هستند. گردبادي برپا مي‌كنند و زود هم سرد مي‌شوند. اما بعضي عشق‌ها عميق است و ملايم. بايد به خودت زمان بدهي تا متوجه شوي متعلق به كدام گروه است.

اجتماعی

ستاره بخت و اقبال تو به زودي شروع به درخشيدن خواهد کرد. با شنيدن خبر و يا موضوعي يک نگراني بزرگ را فراموش مي‌كني.

سلامتی

خوردن مقدار كمي شكلات در هفته به تو شادي و نشاط مي‌دهد و همين مي‌تواند در سلامتي‌ات نيز موثر باشد چون زماني كه روح بانشاط باشد، جسم نيز سالم خواهد بود.

اقتصادی

امروز موقعيت اجتماعي دلخواهي خواهي داشت. بعضي برنامه‌هاي كاري يا درسي‌ات تغيير مي‌کند و به پايگاه‌هاي مطمئني دست خواهي يافت.

فال متولدین بهمن

فال متولدین بهمن:

عاشقانه

يكي از بدي‌هاي تو اين است كه زبانت زودتر از عقل و فكرت دست به كار مي‌شود و بند را آب مي‌دهد بايد كمي خوددار باشي تا در زمان مناسبي كارها روبه‌راه شود.

اجتماعی

خبر و يا نامه‌اي خوشحالت مي‌كند. تغيير و تحولاتي در امور روزانه‌ات پيش خواهد آمد كه ثمره‌اش شادي و نشاط توست. براي كار تازه‌اي به تو پيشنهادهاي جديدي خواهد شد.

سلامتی

اگر بتواني صبح كمي زودتر بيدار شوي و چند دقيقه ورزش كني، مطمئنا روحيه بهتر و شادابتري خواهي داشت. در مواد غذايي مصرفيت هم دقت كن و برنامه‌ريزي داشته باش.

اقتصادی

يک دوره کلافه کننده در پيش داري. در برخورد با آن به جاي اينکه به آشفتگي دامن بزني، سعي کن افکارت و يا کارهايت را منظم و به ترتيب اهميت پشت سرهم قرار دهي. بعضي نقطه نظرهايت در محيط كاري يا جمع دوستان مورد پذيرش قرار مي‌گيرد. براي پيشرفت کارت ناچار مي‌شوي بر معلومات و اطلاعات خود در زمينه موردنظر بيفزائي.

فال متولدین اسفند

فال متولدین اسفند:

عاشقانه

يک توفان احساسي داري. بهتره هيچ تصميمي نگيري تا اوضاع مساعد شود. همين روزها بدون هيچ دليل خاصي با مخالفتهاي يکي از اعضاي خانواده يا يك دوست نزديك مواجه مي‌شوي. مقداري اوقات تلخي و بگومگو با يكي از دوستان داري. آشنايي تازه، فکر و خيالهايي برايت دارد.

اجتماعی

يک اتفاق شيرين تا مدتي فكرت را مشغول كرده و خاطره‌انگيز خواهد شد. يک دوست يا فاميل عزيز را مدتي است فراموش کردي، اما او به تو فكر مي‌كند.

سلامتی

اگر مبتلا به بيماري‌هاي ريوي يا قلبي هستي و يا چند وقتيه كه احساس سنگيني روي سينه و شش‌هات مي‌كني، بهتره حدالمقدور بيرون نري، اما اگر مجبوري از ماسك استفاده كن.

اقتصادی

به زودي با مقداري تغييرات در کار يا تحصيلت مواجه مي‌شوي. فکر تغييراتي در محل زندگي يا شغل، تو را آزار مي‌دهد. بايد ترديد را کنار بگذاري و تصميم قطعي‌ات را بگيري.

کلمات کلیدی

فال روزانه (3) شنبه 6 آبان 1393

فال روزانه

سه شنبه

6آبان

1393

سال

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش