درحال بارگذاری ....
به مد روز خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : دانلود SuperAntiSpyware 5.5 – دانلود نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی

دانلود SuperAntiSpyware 5.5 – دانلود نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی

تاریخ ارسال پست:
چهارشنبه 12 مهر 1391
نویسنده:
محمد
تعداد بازدید:
568

استفاده از نرم افزارهای ضد جاسوسی کمک بسیاری به افزایش سطح امنیتی سیستم شما از شر جاسوس ها میکند. در این نوشته از سایت پی سی ای اف یکی از نرم افزارهای مطرح و قدرتمند امنیتی را معرفی میکنیم که با نصب و استفاده از آن میتوانید به راحتی سیستم خود را از جاسوس های اینترنتی و غیره اینترنتی نجات دهید و پشتیبان قدرتمندی در زمینه افراد جاسوس در سیستم خود داشته باشید.

دانلود نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی

نرم افزار SUPERAntiSpyware نخست در سال ۲۰۰۶ میلادی تولید و گردید و هم اکنون یکی از نرم افزارهای ضد جاسوسی بوده که به صورت کامل میتواند امنیت سیستم شما را به دوش بگیرد. SUPERAntiSpyware با موتور قدرتمند میتواند جاسوس افزارها، ابزارهای مزاحم تبلیغاتی، تورجان ها، کرم ها، Parasiteها، Hijacker ها، روت کیت ها و سایر بد افزارها که امنیت و اطلاعات شما را به خطر می اندازد به صورت کل نابود سازد.

برنامه SUPERAntiSpyware با حجم کم قابلیتهای فراوانی را نظیر اسکن عمیق و دقیق، قابلیت نظارت (مانیتورنگ) همیشه گی، قابلیت بروزرسانی و … را شامل میباشد.

برای دانلود رایگان SUPERAntiSpyware 5.5 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
کلمات کلیدی

دانلود SuperAntiSpyware 5.5 – دانلود نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش