درحال بارگذاری ....
به مد روز خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : نرم افزار ساخت نوشته های زیبای سه بعدی BluffTitler iTV v10.0

نرم افزار ساخت نوشته های زیبای سه بعدی BluffTitler iTV v10.0

تاریخ ارسال پست:
جمعه 30 فروردین 1392
نویسنده:
محمد
تعداد بازدید:
525

از جمله سرگرمی خیلی از افراد، افکت گذاری و قرار دادن افکت های متحرک انیمیشنی و تصویری دو بعدی و سه بعدی بر روی فایل های تصویری، عکس ها، ویدیوهای خانگی، فیلم های سینمایی و .. می باشد. نرم افزار BluffTitler آسان ترن راه ممکن برای اضافه کردن متن سه بعدی و گرافیک تماشایی بر روی تصاویر و فیلم های شماست.
BluffTitler  نرم افزاری قدرتمند  جهت ساخت متون سه بعدی به صورت حرفه ای و امکان قرار دادن آن ها بر روی عکس ها و یا فیلم ها، محصول شرکت outerspace می باشد. کاربران از امکانات و ویژگی هایی نظیر افکت های حرفه ای حرکتی برای قرار دادن بر روی متن خود و نوع حرکت، ورود و خروج متن از تصویر در اختیار دارند. به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید. این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم می سازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ابزارهای این نرم افزار توانمند قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید. چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی برای کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید، BluffTitler بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود، دو بعدی و سه بعدی سازی کنید.

 

BluffTitler-iTV

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
کلمات کلیدی

نرم افزار ساخت نوشته های زیبای سه بعدی BluffTitler iTV v10.0

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش